Czy można wybrać dokładny czas dostawy?

Niestety, nie ma możliwości wybrania dokładnego czasu doręczenia posiłków. Nasze dostawy odbywają się w określonych przedziałach czasowych, aby zapewnić sprawną i terminową obsługę wszystkich klientów. Możemy jednak starać się dostosować do preferowanego przedziału czasowego w miarę naszych możliwości.

Jak szybko odpowiada Biuro Obsługi Klienta?

Staramy się aby odpowiadać na Wasze pytania na bieżąco. Maksymalny czas na odpowiedź to 2 dni.

W jakie miejsca dostarczamy catering dietetyczny?

Mamy możliwość dostarczenia w większości rejonów na terenie Polski. Sprawdź dokładnie swoją lokalizacje https://rocketfood.pl/gdzie-dowozimy/

Na ile dni mogę zamówić dietę?

Naszą dietę możesz zamówić tylko na jeden dzień! Wybierz tak jak Ci wygodnie.

Obsługa Klienta:

email: kontakt@rocketfood.pl

tel: 698 882 008

 

Biuro Obsługi Klienta:

pon. – pt: 7:00 – 18:00

sob: 8:00 – 14:00

Dział Dietetyki:

email: dietetyk@rocketfood.pl

tel: 698 881 548

 

Dział Dietetyki:

pon. – pt: 8:00 – 15:00

Chcesz nas o coś zapytać? Masz pewne wątpliwości? Skontaktuj się z nami – z chęcią ci pomożemy!